latest song


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Sunday, May 15

Sekitar Konvokesyen IKBN Semalaysia 2011

Syukur Alhamdulillah akhir nye setelah 3taun 3 bulan berhempas pulas + tangisan + tenaga, aku dapat jugak menggenggam segulung DIPLOMA walaupun ia baru diploma tapi tu la permulaan aku untuk terus maju kedepan..insya Allah..

Maybe the next step aku patot buat ialah :
1. Try apply another job yg lebih dekat ngn KL..(heheh skg ni kje kt Kota Tinggi cm banyak mnyusah kn org laen...so klo dpt area KL,aku just nyusahkan family aku jer..hahahha)
2. Disamping tu aku kene setel kan aku punyer Lesen ni..aduh penat nk tggu JPJ punyer test tw.
3. Resign? Da inform da kt abg sham + kak mas...reaksi dorg? Mmg dorg cm kuciwa ckit la aku nk benti tapi aku slow talk baek2 la dengan dorg...aku x mo la cabut gitu je..hehheh
4. Maybe aku nk try apply CIAST...akhir taun ni kot..(sebenarnye aku ni malas da nk blaja2 ni tapi klo keadaan terdesak,aku akan wat jugak sume tu)
5. Aku nak KAWEN!!! haahahah Gatal da aku ni...huhuhhuh

Okey2 go back to the 1st topic....
Ni sume pic sekitar Majlis Konvokesyen IKBN kat PICC Putrajaya yang berlangsung pada 2-3Mei 2011 (senin - selasa)



from left : balang , angah , my mom , me , ayah , along , ewan , edin , and aiman

my mom + my dad yang bnyak support dr segi kewangan n mak yang bnyak mendoakan kejayaan anak mak ni..LOVE u mom and dad

ehem2...heheheh ni pic bersama mak cik umar kite (puan aisyah)
x sangka gini rupe aku time nk amek dip? hahahha lawak2

antara kawan2 yang terserempak time nak amek jubah 2mei ritu.
syukur saya masih bersama dengan dia walaupun banyak benda ktorg da lalui bersama, sidia memang seorang yang cukup penyabar melayan segala kerenah aku..heheh thanks cik umar!


* Tahniah kepada sume graduan2 yang telah berjaya menamatkan pelajaran anda di IKBN Pagoh Sesi 2/2007. Ucapan Ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada rakan2 sekelas yang banyak membantu saya secara langsung atau tidak langsung sepanjang saya berada di IKBN Pagoh...Terima kasih. Sayang Kamu Semua Beb!!

1 comment:

nur diana rozali said...

skong2 bab awen tu..untgla beb ade umar..hope kekal bhgie
bkn cm ak ni,mcm2 hal

Search This Blog