latest song


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Tuesday, March 22

Resah

Tik tok...tik tok...(bnyi jam brdetik) wlaupun ak x pkai jam tp konon2 je la eh ade bnyi tu..huhu..
Ak nk start cite dr mne pon ak x tw la...resah gelisah risau sume ade..ishhh! Sume ni jd pas mak call ak ptg td...
Crite nye begini.........................................................

Dlm pkl 3.40pm td ak dpt call dr mak ku yg comel (puan latifah).Pelik jgk ptg2 time ak tgh kje mak leh call. So dgn slumber nye ak jwb call tu..
aku: hello assalamualaikum mak..haa nape?
mak: waalaikumussalam...ko wtpe? da hbis keje?
aku: hbis keje mende nye..melambak ni ha...tp sbab mak xpe la..atak stop jup.
mak: ouh tgh keje lg?....ahhaaa..ni...........erm mak nk bgtahu ckit ni..
(ati ak da brdabar da mase mak ckp cm tu)
aku: haa bgtaw ape?
mak: nk bgtw..yg ayah kau masuk spital ni ha...bru kua dr operation room ni td..sume ok da...jgn risau..
aku: hah!! msuk spital? nape?
(ati da sebak2 ckit..tp cntrol ag)
mak: kpale ayah tu ha ade cm bnjol kecik...ade nanah kata dktor..tu td p jmpe pakar, tibe2 kne tahan wad n masuk operation room tros..alhamdulillah slamat da sume ..
aku:...............................(terdiam) ouh..ok x tu? ayah da sdr lom?
mak: dah....dah xde pape da..ko jgn risau2..
aku: nk atak blk x?
mak: x yah laa....xserius...ok da
aku: errmmm...yela tu..tp send pic ayah kt atak..nk tgk. risau..
mak: haa...nti mak suh balang bg kt ko..
aku: haa..jgn lupe.ok
mak: k dah..bye salam.
aku: salam..


Pic tu ak dpt da tp x upload ag kt cni...tgu la 2-3 hri nti ak upload ke..
maseh dlm keresahan ni beb..

p/s: moga Allah kurang kn kesakitan yg ayah alami n semoga ayah cepat sembuh..amiiinnn ya rabbal alamin!!

No comments:

Search This Blog